مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-09اقتصادي

مراسم تجلیل از نام آوران ورزش کردستان  


از ورزش و جوانان استان می خواهیم که در نیمه دوم اسفند ماه سال جاری مراسم تجلیل از نام آوران ورزش را برگزار کنند تا این مهم باعث انگیزه در بین نسل های جدید شود و ما نیز برای برگزاری این مراسم مبلغ 3 میلیارد تومان تخصیص خواهیم داد.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: از ورزش و جوانان استان می خواهیم که در نیمه دوم اسفند ماه سال جاری مراسم تجلیل از نام آوران ورزش را برگزار کنند تا این مهم باعث انگیزه در بین نسل های جدید شود و ما نیز برای برگزاری این مراسم مبلغ 3 میلیارد تومان تخصیص خواهیم داد.

بهمن مرادنیا امروز(21 بهمن) در اولین نشست شورای تربیت بدنی استان اظهار کرد: ظرفیت هایی در خصوص زیرساخت های ورزش ایجاد شده که ورزش کردستان را در مسیر توسعه قرار داده است.

وی با بیان اینکه برای رشد در ورزش باید همه تلاش کنند، گفت: ورزش کردستان در اول راه است و این مهم نیاز به حمایت و تلاش همه جانبه دارد چون توسعه ورزش آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد.

استاندار کردستان ضمن اشاره به اینکه حضور 10 تیم در لیگ برتر کشور نشانه رشد ورزش است، افزود: استان کردستان دارای پتانسیل ها و ظرفیت های زیادی است که می توانیم از آنها به خوبی استفاده کنیم.

مرادنیا با تاکید بر این مهم که رشد ورزش، جامعه را سالم تر و پویا تر می کند، گفت: برگزاری چنین نشست هایی باید ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تجلیل از نام آوران ورزش کردستان  

مراسم تجلیل از نام آوران ورزش کردستان